sobota, 23 maja 2015

Czas by się pozbyć tego kurzu~

Bonjour!
To prawda, trochę opuściłam to miejsce, było tu pusto.
Ale mam zamiar to znowelizować.
Bez pisania bloga spędziłam dobre pół roku, aż za długo.
Co oznacza, że wracam! ^-^
Bardzo możliwe, że założę nowego bloga, na którym będę kontynuowała tego, bo lubię porządek .3.
*i mówi to osoba, która zaśmieca internet takimi właśnie postami :')*
W ciągu maja raczej jeszcze nie zacznę, bo pomimo "luźnej" końcówki roku szkolnego,
mam dosyć sporo na głowie T-T
  • Test sprawdzający wiedzę z j. niemieckiego   *dziecko, i tak go nie napiszesz* ;-;
  • Uzupełnienie tak mniej więcej... całej książki z ćw. z historii ;-;
  • Wpisanie swoich recenzji dla dziewięciu książek których nie przeczytałam do zeszytu lektur ;-;
  • Dwie prace na plastykę, których zwyczajnie nie chce się robić ;-;
Jak na razie staram się wykonać powyższe, jednak nie najlepiej mi to idzie, nie licząc tego, że wszystko musi być zrobione w tym tygodniu T_T
Dlatego też wątpię, abym dodała jakieś posty jeszcze w maju, w czerwcu pojawi się coś na 100%,
a w wakacje postaram się wrócić do regularnego pisania ^.^
Trochę się działo, więc w międzyczasie będę o różnych rzeczach wspominała w kolejnych postach~












 Pozdrawiam jeśli ktoś dostał od tego gifa zawału tak samo jak ja.

A jak nie... to też pozdrawiam :3
Więc... do następnego! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz