niedziela, 16 listopada 2014

Dajcie mi odpocząć, plz...

16. 11. 2014


Cześć!                                                   
Jak tam u was? U mnie nie ciekawie jak zwykle .3.
W wolne dni nie zrobiłam nic, a o szkole nie chcielibyście czytać.
Mimo to troszkę się wydarzyło.
A dokładniej wczoraj i dzisiaj :3
Więc... Co mogę zrobić jak nie napisać o tym krótko?



Wczoraj przez cały dzień miałam zajęcie.
Z samego rana mama mnie zerwała z łóżka,
musiałyśmy pochodzić po mieście i porobić zakupy.
Wróciłam do domu, usiadłam na 5 minut...
I musiałam iść na imieniny do babci.
I znowu opiekowanie się 4 - letnim kuzynem przez kilka godzin ;-;
Wróciłam padnięta jak nie wiem.


Dzisiaj znowu cały dzień z głowy, byłam w Krakowie.
Najpierw odwiedziłam mojego brata (który tam mieszka),
a później pojechałam po moją siostrę
 (która też tam mieszka, ale w innym miejscu).
Później zmierzaliśmy w kierunku areny.
Duże ze mnie dziecko.
Moja siostra wykupiła bilety na "Disney on ice: Magiczny świat lodu"
(4 rząd w złotej strefie :D)



Tja. To co jest na tum filmiku ja widziałam na żywo :3


Chyba przestanę się trzymać tego całego 'charmonogramu',
bo mi ciut wadzi .-.

To na tyle na dzisiaj.
Do następnego!


2 komentarze:

  1. Też miałam zawalony dzień ;-;
    Ja też zawsze jak przychodziłam do babci to musiałam niańczyć kuzynostwo ;___; xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam czytać o szkole. XD Tam się fajnie rzeczy dzieją. XDD
    Opiekowanie dziećmi to jakaś katorga. ;-; Na mnie zawsze to spada.. dziś jadę po mszy do rodzinki i też mnie to czeka. Za jakie grzechy ;-;
    W filmiku jest cudowna muzyczka *^*
    Też bym chciała na tym być. XD
    Koń z Zaplątani był świetny. XDD

    OdpowiedzUsuń