piątek, 7 listopada 2014

Koty, koty, psy, koty...

07. 11. 2014


Ohayo gozaimasu.
Witam was po kolejnych dziewięciu dniach.
W szkole znowu pisałam kilka kartkówek i sprawdzianów.
**To jest 6 klasa, GEEZ, co będzie w gimbie? ;-;**
Dwa dni temu klasy 6a (w tym ja) i 6b organizowały apel
z okazji 11 listopada.
Oczywiście po staniu na baczność przez półtorej godziny 
PRAWIE wszyscy byli jak połamani.
PRAWIE, bo 'kochana' pani dyrektor się wepchała między klasy piąte.
Jeszcze żebym dostała rolę normalnie, że powiem i mam spokój...
NIE.
Musiałam otwierać i zamykać apel.
A nawet nie jestem przewodniczącą ani szkoły, ani klasy ;-;

*Jeeeb w łeb, nie o tym miał być wpis...*

Wiedzieliście, że na prawdę żyła osoba o nazwisku
Sebastian Michaelis?
LOL.

O "Kuroshitsuji", lub po polsku: o "Czarnym lokaju"
słyszałam już kilka miesięcy temu.
Ale dlatego, że wzięła się za to moja przyjaciółka Natalia...
*pozdrawiam, chociaż i tak tego nie czytasz :3*
i teraz sama mam na to 'fazę'.
To dziwnie zabrzmiało?
Nic dziwnego. Jestem nienormalna.


*Jeeeb w łeb x 2*

Zauważyłyście, że fajni faceci w anime lubią koty?
Podam kilka przykładów:

Sebastian Michaelis

Usui Takumi *tak, wiem, przykład genialny*

Kou Mabuchi / Tanaka


Wyjątkiem jest 'Czarny Książe', który preferuje psy...

Kyoya Sata


**Ratuj się kto może, faceci z anime opanowują ten wpis ;-;**



Przez Natalię napadła mnie dziwna ochota...
**Skojarzenia na bok, gimbusie .-.**
Zachciało mi się pisać Fan Ficków... Sama siebie nie ogarniam ;-;

Dzisiaj pisałam konkurs matematyczny, po którym mój mózg najwyraźniej jest do wymiany.
Gomenasai za wszystkie głupoty, które przeczytaliście.

Na koniec łapajcie fanduby znalezione na YT:






Excuse me, idę się załamać tym, co napisałam.
Do następnego!

4 komentarze:

  1. Wpis zaatakowany przez najlepszych facetów~~ever~~♥
    Wszyscy, których podałaś są moimi mężami C: XDD
    A gruuu...mężowie, mężowie wszędzie! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. awww *Q* masz opening ,,Kaichou wa Maid-sama!" <33 (oglądam to i jestem przy 22 odcinku xp)
    kya~~kya~~~~<33

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczysz co Cię czeka w 3 gimbazie ;-; Wszyscy straszą egzaminem. ;-;
    Ja ostatnio brałam udział w przedstawieniu ^^ Było piękne *U*
    Koty w anime są częste...
    a faceci co ich lubią są.. kyaaa... kawaii *U*
    Pozdrawiam!
    http://czakao-no-sekai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń