poniedziałek, 10 listopada 2014

☟ Ogłoszenia, paczały w dół...

Buongiorno!

**Mam ochotę na spaghetti .-.**

Dzisiaj wpis tak trochę poza charmonogramem.
Jeśli ktoś nie zauważył (a pewnie nikt nie zauważył, bo po czym .w.),
to wpisy dodaję co 9 dni.
Przez najbliższy czas mam zamiar tak robić :)
Jedyne, co nie jest ustalone to godzina.
I NIECH TAK POZOSTANIE.
MWWHAHAHAHAHAHAHA 


☽ Śniące obwieszczenia☾

Sama nie wiem czemu to tak nazwałam...
NEVERMIND.

To w zasadzie jeszcze nie 'ogłoszenia' jako takie,
jeszcze nie mam czego ogłaszać.
I tu kłania się pytanie do was:
 co chcielibyście tu widzieć?
Wiadomo - jest to blog lifestylowy, na którym wiadomo co będę pisała.
Chciałam się dowiedzieć co według was
mam tu umieścić cobyście nie zemdleli od mojego pierdzielenia °v°

Przy okazji zapodam wam kilka pioseneczek,
j

Tak więc zakończę ten wpis, licząc, że nie będę przez nikogo zadźgana
przez tę ilość nightcore .-.

3 komentarze:

  1. Nie zauważyłam, że co 9 dni. ;-; Mam spaczoną spostrzegawczość. ;-;
    Polecam - pisanie trochę o sobie, na koniec jakiś utwór muzyczny, słodkie rzeczy, rób co chcesz! XDD
    A i polecałabym zmiane graficzną bloga B| Jest ładny! Ale przydałby się nagłówek czy coś tam. XD Powinnaś postawić na zmiany i oryginalność :'D Zachęcaj lud! :33

    OdpowiedzUsuń